Confidentialitate

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă
pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității iti explica ce
date cu caracter personal colectează S.C. SOLAR FOTOVOLTAIC SYSTEM S.R.L. de la
tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care
utilizăm datele respective.

Datele noastre de identificare sunt urmatoarele:

S.C. SOLAR FOTOVOLTAIC SYSTEM S.R.L., cu sediul in localitatea Oradea, Str.
Uzinelor, nr. 18°, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Oradea sub
nr. J din , CUI RO E-Mail: suport@solar-system.ro

Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi
contactat direct la adresa de email suport@solar-system.ro

Ce sunt datele cu caracter personal?

Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice
informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana
vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de
telefon.

Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică
identificată sau identificabilă.

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi
identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de
identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare,
un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii
identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale
sau sociale.

Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm
scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces
la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție
informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge
dacă ne soliciți acest lucru.

Ce date personale colectăm și
de ce le colectăm

Noi, colectăm date cu caracter personal pentru a putea răspunde cu
succes solicitărilor tale. Furnizezi unele din aceste date direct, de exemplu,
atunci când:

– ne scrii un mesaj prin intermediul formularului de contact

Sau furnizezi indirect date de identificare prin adresa ta IP. Noi nu
folosim adresa ta IP pentru a te identifica, dar te informăm că aceasta este
stocată în momentul în care accesezi situl nostru – în principal din motive de
securitate. Ai dreptul de a solicita ştergerea IP-ului.

Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea
modului în care interacţionezi cu situl nostru.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcţie de
interacţiunile pe care le ai cu situl nostru, sunt următoarele:

Prin plasarea unei comenzi

Pe site-ul nostru NU poţi crea un cont, in schimb prin plasarea unei
comenzi valide ne transmiţi voluntar următoarele date:

  • Nume şi prenume – pentru
    identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare şi validarea contului
  • Adresa poștală de livrare a produselor comandate
  • Adresa de facturare
  • Numărul de telefon

Datele cu
caracter personal solicitate în momentul transmiterii comenzii sunt folosite
DOAR pentru

– emiterea facturii conform legislaţiei în vigoare, Codul Fiscal
– livrarea comenzii plasate, prin intermediul companiei partenere, care asigură
serviciul de livrare a produselor comandate pe site-ul nostru.

Datele cu caracter personal pe care noi le transmitem către firma de
curierat sunt următoarele

– numele şi prenumele,
– adresa de livrare a produselor comandate,
– numărul de telefon.

Datele vor fi stocate de către companiile de curierat strict pentru
timpul necesar livrării produselor comandate, după care acestea vor fi şterse
sau anonimizate și păstrate strict pentru statistici. Vor fi însă păstrate
acele date care sunt necesare pentru îndeplinirea temeiului legal ce rezultă
din Codul fiscal cu privire la facturare.

Pentru a transmite un mesaj
prin intermediul formularului de contact

Ne poţi transmite un mesaj prin intermediul oricărui formular de contact
sau de comandă. Mesajul tău va fi transmis către suport@solar-system.ro. Când
transmiți mesajul ne oferi voluntar următoarele informații:

  • Nume şi prenume – pentru
    identificare
  • Adresă de email – pentru
    comunicare
  • Număr de telefon – pentru
    comunicare
  • Mesaj – Câmp în care poți expune problema sau întrebarea ta.

Datele cu caracter personal solicitate în momentul transmiterii
mesajului sunt folosite DOAR pentru

– a putea lua legătura cu tine și a răspunde cererii tale

Date transmise involuntar, atunci cand
interactionezi cu websitul nostru:

Adresa IP – Atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este
înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau
pentru a fi folosita în alte scopuri.
Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații
despre modul în care ai interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste
informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare.

Datele pe care le colectam prin intermediul call – centerul nostru sau
atunci când ne contactezi.
Datele pe care le transmiti când soliciti asistență pentru clienți,
conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat (Facebook Messenger sau
Whatsapp) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.

Cookie-uri

Folosim doar cookie-uri pentru statistici, cookie-uri ce pot fi
dezactivate direct din browser-ul tău. Cookie-urile de statistică îi ajută
pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii
interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în
mod.

 Poti dezactiva aceste cookie-uri
cu ajutorul browser-ului folosit.

Care este temeiul legal pentru prelucrarea acestor
date?

Datele pe care ni le oferi voluntar (nume, prenume, telefon, adresă de
email) – temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei
vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din
Regulamentul (UE) 679/2016).

Folosim datele pentru a-ți emite factura fiscală, dacă este cazul.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea
cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul.
Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra
prelucrării.

De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajații
noștri, în vederea derulării Contractului de Muncă.

Care este scopul colectării
datelor și cum folosim informațiile tale personale

Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se
solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza
un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți
obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea
informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).

–Numele
și prenumele–

Cum iți folosim numele și prenumele?

De ce?

Ca să iți putem expedia coletele.

Este necesar ca tu să ne furnizezi anumite date personale pentru a ne
putea onora contractul pe care îl încheiem în momentul în care plasezi o
comandă. Nu putem expedia coletele/produsele dacă nu iți solicităm și nu
folosim numele și datele tale de contact.

Pentru a te anunța care e stadiul comenzii tale iți putem trimite
mailuri, sms-uri sau notificări.

Trebuie să facem asta pentru a te putea anunța în ce stadiu se află
comanda ta.

Pentru a detecta si pentru a preveni fraude

Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alți utilizatori,
este necesar să iți trimitem mailuri pentru a-ți confirma identitatea.

Asistență pentru clienți

Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și
servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center

 

—Istoricul
/transcriptul conversațiilor avute cu tine–

Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis
prin telefon, chat sau social media.

Cum folosim istoricul
conversațiilor avute cu tine?

De ce?

Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport.

Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul
încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea
cu departamentul de suport de la electricup.ro.

Pentru a exemplifica
angajaților situațiile întâlnite.

Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine
de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de
calitate.

—Istoricul comenzilor și produsele adăugate în coș–

Ce ai cumpărat și ce ai salvat în coș pentru mai târziu.

Cum folosim istoricul
cumpărăturilor și al produselor salvate în coș?

De ce?

Iți prezentăm și vindem produse

Trebuie să salvăm aceste produse în coș pentru a putea duce la bun
sfârșit contractul încheiat cu tine. Dacă nu poți adăuga produse în coș, nu
poți cumpăra de pe magazinul nostru.

Iți oferim suport tehnic și
procesăm retururi.

Trebuie să salvăm produsele comandate pentru a putea duce la bun
sfârșit contractul încheiat cu tine.

 

—-Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești
siteul

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe siteul nostru, inclusiv
adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în
care folosești siteul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și
despre cum folosești siteul

De ce?

Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine
adaptată dispozitivului tău.

Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site
posibila.

Protejăm siteul

Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului
nostru. Pentru
a putea asigura confidențialitatea datelor.

 

Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă
dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a cumpăra de pe site,
iar experiența ta pe siteul nostru poate fi influențată negativ. Alegerea iți
aparține și iți respectăm decizia.

Perioada de retenție datelor

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară
îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site
sau ultima interacțiune cu noi.
În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10
ani, conform legii. În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale
vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.

Cu cine partajăm datele cu
caracter personal?

Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate
în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără
consimţământul tău.

Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele
entităţi:

Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile tale altor companii
care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane
împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor
care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele
nostru.

Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura
că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu
caracter personal.

Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale
în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi
folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce
vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri
la solicitările trimise de tine, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi
transmise către autoritățile statului:

Inspectoratul Teritorial de Munca,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale.

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de
confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora
consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.

Ce drepturi ai ca persoană
vizată?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor
cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din
Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16
alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE)
prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal
care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor
date:

  • dreptul la informare și acces;
  • dreptul de intervenție asupra datelor;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul la ștergerea
    datelor;
  •  
  • dreptul la restricționarea
    prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea
    datelor;
  • dreptul de opoziție și procesul
    decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o plângere în fața autorității de
    supraveghere (www.dataprotection.ro).

Contact

Dacă ai nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau
serviciile S.C. SOLAR FOTOVOLTAIC SYSTEM. ne poți contacta la adresa suport@solar-system.ro

Dacă:

– vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină
– vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine
– vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus
– sau dacă ai o plângere la adresa noastră

Te rugăm să ne scrii la adresa de email suport@solar-system.ro sau la
numărul de telefon 0359800197 (tarif normal).